19 March 2013

[TESTIMONI DIANZ] Kisah Pengguna Produk Dian'z

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kali ini Kak Azera ingin kongsikan salah seorang pengguna produk Dian'z. Ikuti kisahnya...


"Saya nak share pengalaman saya menggunakan vit c (dian), collagen(dian) & gluta. sebelum saya menceritakan bagaimana saya mengenali dan menggunakan DIAN’Z vit c & e + whitening collagen .

'Pada 27 Jan 2013 ulang tahun kelahiran saya yang ke 21tahun seorang teman saya menghadiahkan DIAN’Z vit c & e + whitening collagen 2 botol sebagai hadiah hari lahir sejak itu saya menggunakan,saya rasa ini lah hadiah yang paling istemewa pada saya, cara saya mengunakan vit c & e + whitening collagen setiap pagi selepas sarapan sebelum ketempat kerja,dan sebelum tidur,Perubahan yang ketara dapat saya lihat,saya tidak berasa lapar sehingga tengah hari dari situ lah saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 3kg dalam masa 1 1/2botol pengambil DIAN’Z vit c & e + whitening collagen.

Perubahan kedua jika waktu hujan badan kita lemah jika kita terkena hujan selepas mengambil sebiji DIAN’Z vit c & e + whitening collagen dan rasa yang sangat sedap. masam2 manis.saya tidak mudah bersin,dan selsema walaupon saya terkena hujan saya amat bersyukur sangat disebabkan kerja saya dibahagian 'construction' panas atau hujan turun ke site setelah mengambil vitamin tambahan badan saya jarang dijangkit selsema atau demam.

Perbezaan ketara pada kulit muka dan badan sebelum ni muka saya sangat gelap pas tu ada parut jerawat degil yang susah nak hilangkan dan bila haid jerawat baru akan mula tumbuh dan akan meninggalkan kesan parut pada muka dan badan,setelah mengambil vit c & e semakin kurang dan cepat mengecut disebakan ikan talapia dan bahan yang dicampur memberi khasiat dan kecerahan yang cepat dalam masa satu bulan penggunaan walaupon kulit saya alerjik seafood selepas makan vitamin syukur tiada kesan sampingan malah amat memuaskan perubahan yang ditunjukan dari sehari ke sehari.Kulit da tak berminyak, Liang pori dah tiada

In Sha Allah selepas habis botol kedua yang diberi oleh kawan saya akan me'belinya sendiri dari agen dan stokis DIAN’Z

Dian saya ada sertakan gmbar sy sblm,sebulan dan sekarang yang mengunakan bru hbis 1 1/2 botol DIAN’Z vit c & e + whitening collagen.

Thanks untuk produk yang amat berkesan.

ayat skema je ^-^"

INGIN MENJADI PENGGUNA PRODUK DIAN'Z
VITAMIN DAN KOLAGEN?
KLIK 

2 comments:

  1. aku sebagai konsumen. menurut saya ini produk yang amat berkesan.. thanks artikelnya

    ReplyDelete

Komen le lagi yer..

syma beauty skincare murah