14 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum dan Salam Aidilfitri...

Ucapan ikhlas dari azerawati [dot] com....







13 August 2012

Testimoni ALSD2 VIDEO: Nik Hafiz Nik Manshor

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan...

Testimoni untuk Program Slim Diet ALSD2 bersama Azerawati [dot] com kali ini adalah En. Nik Hafiz Bin Nik Manshor yang berasal dari Kelantan. Ikuti kisah perkongsian dari beliau ini....



Testimoni ALSD2: Puan Adzhariah Yahaya


Salam semua... Saya Adzhariah Yahaya.. Kawan baik kepada Azerawati Aziz.. Saya mengalami obesiti dari dulu lagi. bermacam produk telah saya cuba tetapi tidak berhasil.. sehinggalah 2 bln dulu saya diperkenalkan ALSD2 oleh seseorang. Alhamdulillah setelah minum secara konsisten selama 2 bln akhirnya berat saya telah berkurangan dari 105kg kepada 91kg. Syukur alhamdulillah....


09 August 2012

SYARAT BERDIET DENGAN ALSD2

Syarat Utama Berdiet dengan SD2:



1. tidak boleh BERLAPAR! WAJIB MAKAN!

2. bila dah capai berat ideal, TIDAK PERLU Maintain Minum SD2!

Pelan Pemakanan semasa DIET 
Semasa 2 Minggu Induction:

1.) Elakkan nasi, mi, mihun, laksa, laksang, spagetti, fettucini, vermicelli, kuew tiau dan yang sebangsa dengannya.

2.) Elakkan Roti, roti berserat, roti bun, roti boy, roti canai, roti jala, roti bakar, roti pastries dan apa-apa yang sebangsa dengannya.

3.) Elakkan Gula - gula pasir, gula melaka, gula merah, madu, gula-gula dan apa-apa yang bergula tinggi.

4.) Elakkan Buah-buahan (lepas 2 minggu baru makan berpada-pada).

5.) Elakkan minuman bergula, jus buah-buahan, air bergas (coke, Pepsi, 100plus, etc), kurangkan pengambilan kopi!

6.) Elakkan snek seperti Twisties, biskut manis, nachos, popcorn, jeruk manis.

7.) Elakkan segala bentuk kacang untuk 2 minggu.

8.) Elakkan makanan berproses seperti kentang goreng, bebola ikan, bebola sotong.

9.) Elakkan makanan bertepung seperti kek, biskut, kuih-muih.

Boleh Makan:

1.) Ayam - panggang, steam, bakar, sup, satay, digoreng tanpa tepung.

2.) Semua ikan - sama macam ayam, boleh grill, steam, goreng tanpa tepung. Tak kira ikan salmon, pari, tenggiri, terubok, ikan bilis.

3.) Semua daging - rusa, lembu, kambing - buat steak, satay grill, sup ekor, daging bakar, disalai... asalkan halal.

4.) Udang - bakar, tomyam, goreng dengan cili boh. Elakkan sotong kerana karbohidrat tinggi.

5.) Sayur, terutamanya sayur hijau. Kurangkan lobak merah, elakkan kentang. Lagi hijau, lagi bagus, macam sawi, bayam, salad, timun.

6.) Keju jenis cheddar, mozarella, parmesan. Limit kepada 2-3 keping sehari.

7.) Air kosong, air mineral -minum 8 gelas atau lebih sehari untuk elakkan sembelit.

8.) Burger? Buang roti bun atas dan bawah, makan daging burger dengan sayur dan mayonis kat dalam je...

9.) Pizza? Makan topping sahaja.

10.) Makan supplement dan vitamin seperti spirullina dan multi-vitamins untuk menambahkan lagi tenaga dan kuatkan daya ketahanan badan.

Jangan lupa makan sarapan, tengahari dan makan malam. Makan malam sebelum jam 9 malam. Jangan ponteng makan"!!
SEMUA NI ANDA BOLEH MAKAN

08 August 2012

Pengenalan Program Diet ALSDII

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan...





Testimoni ALSD2: Cik Iza Irdina

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan...

"Kalau tengok pada gambar saya sebelum ini memang sangat gemuk, bukan? Sehingga adik beradik sendiri pun kata saya gemuk sangat. Dahulunya berat saya hampir 80kg dan cuba untuk kurus diet sendiri selama 6 bulan dan keputusannya hanya 2kg sahaja. Bulan 6 yang lepas saya disuruh oleh jururawat Syarifah Dalillah untuk menggunakan produk SD2 ini dan saya mula ambil untuk 1 tin terlebih dahulu. Dahulunya dijual mahal disebabkan pelbagai produk yang terkenal tidak berhasil. Kemudiannay tidak sampai 3 hari yang selepas minum SD2, keputusannya amat memberansangkan dan turun sebanyak 3kg. Saya buat keputusan buat tempahan 3 tin untuk sebulan. Alhamdulillah akhirnya cita-cita saya untuk turun berat badan tercapai dalam 1 bulan setengah sebanyak 12kg. Untuk teman-teman pembaca blog Azera ini, yang masih belum mencuba SD2, boleh mencubanya sekarang, anda pasti tidak kecewa!"



Testimoni ALSD2: Puan Kartini Hasan

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan

"Siapa yang duduk dikawasan Lembah klang mesti tahu Klinik Shujakan. 3 hari lepas beliau telah order Susu Alpha Lipid untuk ibunya. Beliau yakin kerana perubahan yang amat ketara pada diri dan kesihatan beliau. Sejak beliau minum Susu Alpha Lipid, hampir 3 bulan beliau tidak lagi ke klinik. Kebiasaannya 1 atau 2-3 bulan beliau akan ke klinik dan setiap bulan pasti akan mengambil ubat kencing manis dan darah tinggi. Paling terkejut apabila dokotr melihat perubahan yang ketara pada diri beliau (dahulunya 93kg dan kini 63kg). Beliau sempat berkongsi pengalaman dan produk kepada doktor tersebut." 


03 August 2012

NAK KURANGKAN BERAT BADAN 2-5KG DLM SEMINGGU TAK PERLU BERLAPAR???? ALPHA LIPID SD2

SALAM SEMUA...

nak cerita ada barang baikkkk punya.. tp nak cepat ni. heheheh if u all berminat nak turunkan berat badan 2-5kg seminggu please call /msg me k.. PRODUK ALPHA LIPID SD2 TERBAIK TAU.. Saya dah kurang 5kg dalam 12 hari.. so tunggu apa lg, call me.. call me.. insyaAllah boleh berjaya ; )


inilah testimoni diri saya sendiri

produk ALPHA LIPID SD11

TESTIMONI PUAN SALINA DARI PUTRAJAYA

SEMUA NI ANDA BOLEH MAKAN WALAU SEDANG BERDIET DGN ALSD2

TERBAIKKK




JANGAN MALU2 CALL/MSG 0192595054
FB: AZERA AZIZ

HARGA MENARIK.. BOLEH PILIH PAKEJ SEBULAN ATAU 1 TIN SAHAJA...

syma beauty skincare murah