12 August 2011

Wordless # Friday

tetiba rasa rindu kat arwah kakak ipar - alfatihah

8 comments:

  1. anak-anak abg ko sapa jaga sekarang?

    ReplyDelete
  2. dlu mak aku jaga.. tahun ni dia amik.. dok putrajaya ngn dia

    ReplyDelete
  3. bersih je nengok muka arwah. anak dia ok? aku x dpt bayangkan kalu anak kecil dh xde mak ni...sedih beb!!

    ReplyDelete
  4. mazni... berat mata memandang, berat lg bahu yg memikul.. sedih jugak tgk keadaan dorg tak bape terurus tp berdikari. kdg aku g jugak tgk apa yg patut.

    kalau tgk jenazah dia.. tenang je wei.. meninggal pun senang je. dlm tdo.. yg abg aku kesalkan tak sempat pesan pape. mlm tu elok berbual, gelak2. seih sgt dia. mlm tu dia sempat create account fb anak2 dia.sedih........

    ReplyDelete
  5. sedihkan?? ble org dah xde br kita t'bayang segala kebaikan mereka! cam arwah bapa aku gak laa...dh 3 thn xde. skjp je ms b'lalu..

    abg ko ada aku jumpa aritu kt kg sblm pose.nmpk x t'urus dia.dia xnk cari pengganti ke? aku rs abg ko pn susah nk cari org yg cam arwahkan?? ank arwah dh skolah? ank abg ko yg lain sapa jg??

    ReplyDelete
  6. arwah memang baik. walau anak org senang tp x penah sombong. slalu urut ma ngn abah aku. jenis tak kisahlah.semua kt putrajaya. anak kecik tu je dok ngn mak mertua dia jaga.

    ReplyDelete

Komen le lagi yer..

syma beauty skincare murah