17 June 2011

Mari belajar bahasa si toncet aka damia

1) mama work - mama owk (mcm mama berak je bunyinye)
2) nak milk - nak mik
3) atok bakar sampah - atuk ampah
4) nenek masak - nek acak
5) koko crunch - opok (suka2 bg nama sendiri ni)
6) pampers - epesh
7) busuk - cuk sambil buat idung busuk
8) semua jenis kenderaan besar dia panggil bas, tak larat nak ajar dh. huhuhuhu
9) car - ka
10) motor - oto
dll lg...

suka sangat sebab banyak benda dia dah pandai cakap walau pun pelat atau hujung2 je.. tp okla.. kadang2 kita suruh buat apa atau ambik apa dia dh boleh faham. Alhamdulillah semoga dia selalu jadi anak yg baik. amin
luv you

4 comments:

  1. dah besar dah diakan...comel gitu!!!!

    ReplyDelete
  2. kalau damia pandai ckp ni jgn lupa bg tau ek.."nak ebi...(nak adik)...

    ReplyDelete
  3. Zallyna... besar dh beb... tq.. tahun dpn nk follow ko lah.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hawa... ahaks dh byk kali dh sebut ebi.. ebi.. ;)

    ReplyDelete

Komen le lagi yer..

syma beauty skincare murah