21 June 2011

KURSUS

Hari ni  21 Jun 2011 sampai 23 Jun 2011 aku kena gi kursus kat Shah Alam. Pagi tadi Damia antar aku ngn encik papa. 

Aku: mlm ni dengan malam esok ya tido dgn papa dgn nenek tau. mama work tak balik (sambil tgk mata 
        dia)
damia: anak(taknak) (sambil geleng2 kepala dia)

mak ai sedih gile rasanye. Macam faham je apa aku ckp padahal baru 1 tahun 5 bulan. Aku peluk dia kuat2.. huwaaaaa sedih

Malam tadi dia muntah jenis tersembur tu 3 kali. Masa kali ke dua aku ok lg.. dia pun ok je leh main2. tp masuk kali ke 3 aku pun ajak encik  papa gi klinik. Atok dia pun tak senang duduk ikut sekali gi klinik. Alhamdulillah doc ckp perut dia masuk angin jek... so takde masalah besar lah... harap aku takda 3 hari ni dia ok jek. TQ pd mak n abah mertua yg jaga damia...

Dlm tgh hari ni aku gerak lah ke Shah Alam. So kalu abis 3 hari ni kursus, then cukupla untuk tahun ni. Pasni kalau tak gi kursus lg pun takpelah. Dah cukup 7 hari.

I MISS U ;(

No comments:

Post a Comment

Komen le lagi yer..

syma beauty skincare murah